Logo PAŻP
PAŻP
A A A      
 
English version Kontakt    
zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka zdjęcie pażp czołówka

Logo CEF
Film o PAŻP
Film o Podziale Polskiej Przestrzeni Powietrznej
GNSS
Promocja zawodu KRL
Lataj z głową
lloyd_logo

Informacje


2010.05.10, 06:56

Chmura pyłu powiększa się, wpływa na ruch lotniczy w południowej i południowo-zachodniej części Europy
PANSA_logo.jpg

W Polsce stosowane są przez ostatnie dni rozwiązania przyjęte na poziomie KE i EUROCONTROL w dniu 19.04.2010. Nad Polską nie występuje na razie strefa „no-fly zone”.







2010.05.07, 06:52

Kierunek Czyste Niebo - konferencja 06.05.2010
PANSA_logo.jpg

W dniu 06.05.2010 Prezes PAŻP Krzysztof Banaszek uczestniczył w konferencji „Kierunek Czyste Niebo” organizowanej przez Boeing / LOT / ULC prowadząc panel „Modernizacja Przestrzeni Powietrznej”.







2010.05.05, 19:57

Cała polska przestrzeń powietrzna jest otwarta dla ruchu lotniczego IFR i VFR - 05.05.2010
PANSA_logo.jpg

Nie ma wskazań odnośnie zmiany sytuacji w ciągu okresu objętego prognozami.

Aktualne informacje meteorologiczne na temat zasięgu pyłu uzyskać można pod adresem:
http://www.metoffice.gov.uk/corporate/pressoffice/2010
/volcano/ashconcentration/


[Warszawa, 05.05.2010]







2010.04.26, 14:21

Próba podsumowania okresu 15 – 22 kwietnia 2010
PANSA_logo.jpg

15 kwietnia 2010 r., o godz. 20–tej, gdy ograniczono ruch lotniczy w polskiej przestrzeni powietrznej, podobne restrykcje funkcjonowały już kilkanaście godzin w północnej Europie i kilka godzin na zachodzie Europy. 17 kwietnia 2010 r. – czyli w najgorszym dniu, PAŻP obsłużyła 41 lotów, w tym komunikacyjnych, wykonywanych przez różnych przewoźników w warunkach lotu, jakie były możliwe przy uwzględnieniu wpływu pyłu wulkanicznego.
[Warszawa, 26.04.2010]