Serwisy PANSA:

Informacja dot. planowanych zmian w przestrzeni powietrznej. Modyfikacja sieci punktów i tras VFR w rejonie lotniska Babice (EPBC)

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej informuje o planowanej modyfikacji sieci punktów i tras VFR w rejonie lotniska Warszawa-Babice (EPBC). Zmiana wynika ze zidentyfikowanych w trakcie operacji na lotnisku EPBC potrzeb związanych z podniesieniem bezpieczeństwa lotów w rejonie lotniska Warszawa-Babice oraz potrzeby zmniejszenia hałasu na otoczenie lotniska EPBC. Zmiany zostaną wprowadzone w cyklu AIRAC 22 APR 2022 (22 kwietnia br.)

1. Likwidacja punktu VFR LIMA i zastąpienie go punktem o 5-literowej nazwie LUQIQ (zadrzewiona wyspa na Wiśle: 52°20’40”N 020°55’15”E). Dotychczasowa trasa LIMA – JULIETT zostanie zastąpiona przez LUQIQ – JULIETT.

2. Publikacja procedury utraty łączności w locie VFR w AIP VFR (obecnie opublikowana wyłącznie w INOP EPBC).

Jeżeli utrata łączności nastąpiła w rejonie lotniska EPBC należy kontynuować lot zgodnie z opublikowanym kręgiem nadlotniskowym na wysokości podanej bezpośrednio przed startem przez kierującego lotami. Po utracie łączności ustawić na transponderze kod 7600 i w czasie lotu po kręgu włączyć całe dostępne oświetlenie nawigacyjne.

a) Dla statków powietrznych, które wcześniej wystartowały z lotniska Warszawa-Babice i opuściły ATZ EPBC, lub jeśli utrata łączności nastąpiła w trakcie dolotu do EPBC ale po minięciu punktów dolotowych do EPBC: należy włączyć się w krąg w II lub III zakręcie na wysokości podanej przez kierującego lotami przed startem lub rozpoznanej podczas dolotu do kręgu, na podstawie innego ruchu statków powietrznych wykonującego loty w ATZ. Następnie podchodzić do lądowania zgodnie z procedurą lotu po kręgu. Po lądowaniu natychmiast opuścić drogę startową i po zaparkowaniu niezwłocznie nawiązać kontakt telefoniczny z wieżą lotniska (tel. 261 855 369 lub 04 315 889).

b) Dla statków powietrznych przylatujących z innych lotnisk, których załoga nie zna sytuacji w ATZ Warszawa-Babice i na kręgu nadlotniskowym, powinna włączyć się w krąg w drugim lub trzecim zakręcie północnego kręgu nadlotniskowego zgodnie z opublikowaną trasą kręgu, na wysokości 1500ft AMSL a po rozpoznaniu wysokości kręgu na podstawie innego ruchu statków powietrznych wykonujących loty w ATZ wykonywać na tej wysokości lub jeśli krąg jest na wysokości 1823 ft AMSL zwiększyć wysokość i z włączonym całym dostępnym oświetleniem nawigacyjnym wykonywać standardową procedurę lądowania. Po lądowaniu natychmiast opuścić drogę startową i po zaparkowaniu niezwłocznie nawiązać kontakt telefoniczny z wieżą lotniska (tel. 261 855 369 lub 04 315 889) a jeśli to niemożliwe po zaparkowaniu statku powietrznego niezwłocznie skontaktować się z wieżą lotniska.

Jeżeli utrata łączności nastąpiła przed punktami dolotowymi do EPBC, należy wykonać okrążenia w prawo (standardowy 2 minutowy zakręt) przez 10 min. nad punktami WAR (1500ft AMSL) lub PAPA (1800ft AMSL) lub JULIETT (1800ft AMSL), następnie włączyć się w północny krąg przez punkty ZULU, LUQIQ, FOXTROT.

3. Usunięcie zapisów dot. zakazu wlotu do ATZ EPBC w przypadku utraty łączności w czasie przelotu przez RMZ Warszawa.

ENR 2.1.3 punkt 3.1:
W przypadku RCF w trakcie przelotu przez RMZ Warszawa wlot do CTRWARSZAWA/Okęcie i/lub ATZ WARSZAWA/Babice jest zabroniony.

4. Publikacja tras VFR PAPA-NOVEMBER i PAPA-KILO

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Drukuj

Szukaj...

animal hardcore porn you porm com big titty teen fucked tamil aunty xxx photo kink o rama where does ava addams live poonam dhillo hot guys who love to swallow cum cartoon vore porn how old is tt from cheer marie osmond nude adult videos for women hotel room xxx video culo rico xxx