Nowy budynek szkoleniowo-administracyjny Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Umowa na realizację inwestycji, podpisana w dniu 5 lutego br. pomiędzy PAŻP a spółką Mostostal Warszawa, przewiduje zakończenie prac budowlanych we wrześniu 2016 r., po 18 miesiącach od momentu przekazania wykonawcy terenu budowy.



W budynku znajdować się będzie, między innymi, Ośrodek Szkolenia Lotniczego wyposażony w dwa nowoczesne symulatory kontroli ruchu lotniczego, a także profesjonalne sale wykładowe do prowadzenia szkoleń dla kandydatów na kontrolerów ruchu lotniczego oraz podnoszenia kwalifikacji pracowników posiadających już licencję KRL. Zlokalizowane w nim będą również urządzenia techniczne łączności radiowej oraz pomieszczenia i urządzenia służb meteorologicznych.



Oddanie do użytku części administracyjnej nowego obiektu pozwoli na redukcję kosztów wynajmowania przez PAŻP powierzchni biurowych na terenie Warszawy i Raszyna.



W nowym obiekcie zastosowane zostaną energooszczędne rozwiązania techniczne i będzie on połączony z Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym (siedziba PAŻP). Wartość inwestycji to 57,6 mln złotych.



Na zdjęciu powyżej projekt budynku.









Na zdjęciu powyżej: Podpisanie umowy w dniu 05 lutego 2015 r. z udziałem Prezesa PAŻP Krzysztofa Kapisa oraz przedstawicielami PAŻP i firmy Mostostal Warszawa



Fot. Andrzej Karwowski PAŻP