Nowy budynek szkoleniowo-administracyjny Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Umowa na realizację inwestycji, podpisana w dniu 5 lutego br. pomiędzy PAŻP a spółką Mostostal Warszawa, przewiduje zakończenie prac budowlanych we wrześniu 2016 r., po 18 miesiącach od momentu przekazania wykonawcy terenu budowy.



W budynku znajdować się będzie, między innymi, Ośrodek Szkolenia Lotniczego wyposażony w dwa nowoczesne symulatory kontroli ruchu lotniczego, a także profesjonalne sale wykładowe do prowadzenia szkoleń dla kandydatów na kontrolerów ruchu lotniczego oraz podnoszenia kwalifikacji pracowników posiadających już licencję KRL. Zlokalizowane w nim będą również urządzenia techniczne łączności radiowej oraz pomieszczenia i urządzenia służb meteorologicznych.



Oddanie do użytku części administracyjnej nowego obiektu pozwoli na redukcję kosztów wynajmowania przez PAŻP powierzchni biurowych na terenie Warszawy i Raszyna.



W nowym obiekcie zastosowane zostaną energooszczędne rozwiązania techniczne i będzie on połączony z Centrum Zarządzania Ruchem Lotniczym (siedziba PAŻP). Wartość inwestycji to 57,6 mln złotych.



Na zdjęciu powyżej projekt budynku.









Na zdjęciu powyżej: Podpisanie umowy w dniu 05 lutego 2015 r. z udziałem Prezesa PAŻP Krzysztofa Kapisa oraz przedstawicielami PAŻP i firmy Mostostal Warszawa



Fot. Andrzej Karwowski PAŻP


Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Drukuj
Zmiana rozmiaru czcionki
Kontrast