PAŻP zakupił rozwiązanie Quintiq

System zostanie wdrożony w Warszawie i we wszystkich oddziałach terenowych PAŻP i spełnia wszystkie wymogi dotyczące planowania pracy min. dyżurów pracowników operacyjnych. Zakupione rozwiązanie pozwoli PAŻP do bardziej efektywnego wykorzystania zasobów i przyczynić się do poprawy ich efektywności.



Produkt Quintiq uwzględnia zarówno polskie i unijne przepisy prawa pracy, jak i umożliwia uwzględnianie indywidualnych preferencji pracowników, co do ich harmonogramu pracy. Krzysztof Banaszek, prezes PAŻP, powiedział: “Cieszymy się z zakończenia procedur PZP i wyboru firmy – wiodącego dostawcy rozwiązań w zakresie planowania i optymalizacji czasu pracy pracowników. Czekamy na korzyści wynikające z tego wdrożenia, zwłaszcza podwyższenie jakości naszych usług, dalszej poprawy efektywności oraz optymalnego planowania obsad.”



– Z zadowoleniem przyjęliśmy wiadomość, że PAŻP dołączyła do grona instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, które korzystają z rozwiązań Quintiq w celu zaplanowania pracy swoich służb. – powiedział Arjen Heeres z Quintiq. – Już ponad 30% światowej przestrzeni powietrznej jest zarządzane przy użyciu rozwiązań Quintiq – dodał Arjen Heeres.

Rozwiązania Quintiq okazały się być najlepiej przygotowane do dostosowania do potrzeb i kultury organizacji we wszystkich częściach świata. Główną przyczyną sukcesu Quintiq – na rynku instytucji zapewniających służby żeglugi powietrznej, jest zdolność pełnego dostosowania do różnorodnych wymagań użytkowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Drukuj
Zmiana rozmiaru czcionki
Kontrast