Serwisy PANSA:

WAC2022: iTEC prezentuje w Madrycie kolejny krok w cyfryzacji europejskiego nieba

Podczas wydarzenia zorganizowanego w trakcie World ATM Congress 2022 w Madrycie sojusz iTEC przedstawił postępy w rozwoju systemu kontroli ruchu lotniczego iTEC. ANSP z Niemiec (DFS), Wielkiej Brytanii (NATS), Hiszpanii (ENAIRE), Holandii (LVNL), Norwegii (Avinor), Litwy (Oro Navigacija) i Polski (PANSA), które tworzą sojusz iTEC wraz z Indra jako dostawca technologii zdefiniowała nowy pakiet ulepszeń operacyjnych i najnowocześniejszych rozwiązań architektonicznych, aby nadać nowy impuls rozwojowi systemu, który jest kluczem do stworzenia jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej.

Nowe rozwiązania opierają się na solidności najnowocześniejszego iTEC do zarządzania niektórymi z najbardziej złożonych i najbardziej ruchliwych przestrzeni powietrznych w Europie. Centra kontroli prowadzone przez NATS w Prestwick, DFS w Karlsruhe, a także Oro Navigacija w Wilnie, już działają w tym systemie. W międzyczasie ENAIRE wprowadził już niektóre ze swoich najważniejszych funkcji, a PAŻP kontynuuje prace nad jego wdrożeniem w centrum kontroli awaryjnej w Poznaniu.

To nowe rozwiązanie do rozwoju technologicznego systemu iTEC umożliwi członkom sojuszu kierowanie transformacją branży w nadchodzących latach.

W tym kontekście w 2021 r. iTEC zakończył ocenę nowych rozwiązań w 8 sesjach, w których uczestniczyło jednocześnie ponad 100 uczestników (operacyjnych i technicznych) z siedmiu agencji żeglugi powietrznej iTEC i Indra.

Kolejnym krokiem dla iTECu jest umowa podpisana między Avinor i Indra na cyfryzację norweskiego nieba. Avinor uruchomi system iTEC w 2025 roku w centrach kontroli obszaru Oslo i Stavanger, które zarządzają południową częścią norweskiej przestrzeni powietrznej. System Avinor iTEC zautomatyzuje wiele zadań dla kontrolerów ruchu lotniczego, umożliwi efektywność w przestrzeni powietrznej i zwiększy przewidywalność dla linii lotniczych. Przyczyni się to do zmniejszenia zużycia paliwa, emisji CO2 i kosztów dla linii lotniczych.

Ta umowa jest ważnym krokiem w długoterminowej strategii cyfryzacji Avinor w całej firmie. System jest kluczowym elementem umożliwiającym Norwegii spełnienie kilku wymogów regulacyjnych związanych z programem Jednolitej Europejskiej Przestrzeni Powietrznej w nadchodzących latach.

O iTEC

iTEC jest sojuszem siedmiu wiodących europejskich dostawców usług żeglugi powietrznej (ANSP): DFS (Niemcy), ENAIRE (Hiszpania), NATS (Wielka Brytania), LVNL (Holandia), AVINOR (Norwegia), PANSA (Polska) i Oro Navigacija ( Litwa), które obsługują jedne z najbardziej ruchliwych i najbardziej złożonych przestrzeni powietrznych na świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on print
Drukuj

Szukaj...

animal hardcore porn you porm com big titty teen fucked tamil aunty xxx photo kink o rama where does ava addams live poonam dhillo hot guys who love to swallow cum cartoon vore porn how old is tt from cheer marie osmond nude adult videos for women hotel room xxx video culo rico xxx